Masterclass na jemných okuliaroch bieleho vína a školenie na koňoch rodeo

, aký týždeň to bolo. Tento týždeň sme sa naučili a urobili toľko, že to bolo úžasné. Od jedného dňa sa dozviete viac o poháre bieleho vína až po to, ako sa na to obuv na koňovi ďalší koňa, sme boli veľmi zaneprázdnení.

Bol to tiež mimoriadne smutný týždeň. Druhý deň sme zistili, že náš veľmi drahý priateľ, Max, zomrel. Bol to očarujúci muž a bude nám veľmi chýbať. Viem, že to nie je nekrolog, ale chcel som ti len niečo povedať o ňom.

Stretol som Maxa, keď som sa snažil nájsť nejaké povolanie, ktoré bolo jedným z jeho mnohých profesií, ale pochádzame z tej istej časti južného Londýna, rýchlo sme sa stali veľmi dobrými priateľmi.

Žil najúžasnejší život, hral profesionálny futbal pre Millwall, keď bol mladý, pokračoval a stal sa množstvom vecí. Psychológ, autor, kariérny poradca, kňaz a – posledný zo všetkého – kovboj … a to mal byť jeho pád.

Po dvoch kompletných rekonštrukciách kolena sa on a jeho očarujúca manželka Jane presťahovali zo svojej podložky na pláži Bondi do krajiny, aby prežili život majstra koňa a brankára Chook.

Boli sme zdevastovaní, aby sme zistili od Jane, že býk, ktorý vyvýšil z teľa, sa stal veľmi teritoriálnym a zaútočil na neho v jednom z polí jeho majetku v údolí Hunter. Nemal šancu.

Svojím spôsobom som rád, že išiel týmto spôsobom a nie dlhá, smutná smrť. Bolo to príliš skoro. príliš skoro.

Každopádne vám ďakujem, že ste nám pomohli smútiť za nášho priateľa. Tu je denník Instagramu tohto týždňa. Dúfam, že sa vám bude páčiť.

X

Denník Instagramu tohto týždňa

Keby ste sa ma minulý týždeň spýtali, či by som si myslel, že tvar vášho pohára bieleho vína by zmenil chuť na vaše víno, povedal by som „nie“. Alebo aspoň „pravdepodobne nie“.

Teraz by som však absolútne nesúhlasil so sebou, čo je zvláštne, že?

Sme v Sydney White Wine Center v Ultimo, aby sme sa dozvedeli o rozdiele, ktorý vytvára tvar vášho skla. O tom všetkom vám povieme oveľa viac v neskoršom príspevku, ale poviem vám, že pinot noir, ktorý sa tu snažíme, je v pohári pinot noir napravo. Naleje ho do skla Chardonnay, vďaka čomu je príšerná. Voní to ako rozdrvené mravce a chutí úplne inak.

Dokonca by som išiel tak ďaleko, že by som povedal, že ak reštaurácia nemá na svojich policiach správne okuliare Pinot Noir, pravdepodobne si toto biele víno objednám. To je to, čo robí náš učiteľ a ja teraz chápem, prečo teraz – to robí veľký rozdiel!

Pozrite sa na centrum Sydney White Wine Center, ak sa snažíte nájsť zábavný darček pre milovníka bieleho vína, ktorého poznáte – alebo ak sa chcete naučiť oveľa viac sami. Majú niekoľko skvelých kurzov na víno.

Tento víkend sme na výlete – Muž, ktorého milujeme výlet! Sme v meste Scone v oblasti Horného Hunter, aby sme sa pozreli na festival Scone Horse. Scone je druhým najväčším mestom koní na svete, takže veľa svetových koní prichádzajúcich z tejto malej bodky v Novom Južnom Walese.

Je tu veľká prehliadka, lopta, súťaže, rodeos, plod … bude to epické. Predtým, ako to všetko začne, pani Romanka sa skryla v jednej z mnohých výnimočných krčiem, ktoré lemujú hlavnú ulicu Scone pre pokojné pivo.

Jediné, čo môžem povedať, je, že hotel Willow Tree je miestom, kam ísť!

Dnešný veľký deň festivalu Scone Horse Festival a všetko sa začína (po káve a povinnom sendvičovom sendviči s slaninou) s prehliadkou. Celá hlavná ulica Scone je zablokovaná. Stovky koní, plaváky, pochodové kapely, klasické autá a ešte oveľa viac koní vojsk po ulici. Je to očarujúci pohľad a ten, s ktorým len zriedka vidíte.

Sme späť v hoteli Willow Tree Hotel na záludnom balkóne, o ktorom sa zdá, že veľa ľudí nevie. Je to prvotriedna pozícia, aby ste si mohli vychutnať prehliadku.

Ďalej sme išli po ceste do Bieleho parku, kde sa odohráva veľa akcií po zvyšok dňa. Momentálne sa koná súťaž Farrierov a kováčov. Prehýbam sa s tým, ako títo ľudia pracujú s bielym horúcim kovom a ohýbajú ho do najrôznejších tvarov.

Niektoré sú tiež topánky. Je to taký proces, také umenie. Musíte to mať úplne v poriadku. Tu je farmár, ktorý meria horúcu topánku proti kopyti koňa. Neubližuje tomu koňa – nemôžu to ani cítiť, alebo by mu dali dobrý kop – ale dym vonia trochu ako starý rozbitý hareč.

Pani R na rodeo robí svoj najlepší dojem od niekoho, kto vie, čo robí. Určite som presvedčený … Nie som si istý, kto je!

Pozeráme sa na podujatie lana a kravaty, kde konkurenčné tímy pretekajú po tom, čo mladý býk a Lasso, potom zarazil lano okolo nohy. Tento utiekol!

Po celý deň dole a špinavých koní Shenanigans kontrolujeme jemnejšiu stranu do sveta koní. Hra póla. V skutočnosti je klub Scone Polo Club jedným z najstarších a veľa rešpektovaných v krajine. Ešte lepšie ako to, ide o vôbec prvú súťaž iba na ženyniekedy sa hrať v Austrálii – ak nie vo svete.

Pani Romany mi hovorí, že počula dámu v dave usmievajúc sa, koľko sa veci zmenili. Keď bola dievča, bolo jej povedané, že ženy nikdy nehrajú Polo.

Je ešte lepšie, že tento turnaj sa dnes hrá v deň matiek.

Je to úžasná hra a ak ste už nikdy predtým nevideli hranie Polo, musíte sa pokúsiť dostať do hry. Je úžasné, ako kone a motocyklisti spolupracujú tak dobre, a ešte oveľa vynikajúce, ako sa motocyklistom podarí zasiahnuť loptu o veľkosti softballu s drevenou paličkou s 1,5 m spravovať zo sedadla cvalového koňa. Neuveriteľné.

Jediné, čo by som zasiahol, by bola pôda!

Cestovná rekapitulácia tohto týždňa

Každý týždeň sa vraciame späť v čase nad niektorými z našich obľúbených cestovných destinácií, ktoré používajú nikdy nevídané fotografie našich ciest. Tu sme sa tento týždeň obzerali späť.

Zdá sa, že zodpovedajúce veže budovy San Remo na hornej východnej strane NYC vyrastajú zo stromov Central Parku. Je to slávna budova – Bono zjavne vlastní jedno z horných poschodí.

Milujeme New York. Je to určite najvýhodnejšie mesto na svete. Je to tiež trochu ohromujúce, ak je to prvýkrát, čo sme tam prvýkrát napísali sprievodcu prvého časovača, ktorý vám pomôže.

Pani Romany a ja sme boli niekoľkokrát v Taliansku. Odtiaľ pochádza jej otec a odtiaľ sa mi páči všetko jedlo, z ktorého sa mi páči, takže to dáva zmysel, že tam ideme tak často, ako je to možné.

Pred chvíľou, blízky priateľ sa oženil v Toskánsku – na zámku môžete vidieť v pozadí v skutočnosti. Bola to úžasná svadba … čo je pravdepodobne dôvod, prečo pani R skáka pre takú radosť!

Milujeme Toskánsko – pravdepodobne oveľa viac ako akékoľvek iné miesta v Taliansku. Boli sme tu veľa krát. Tu je výber toho, o čom sme písali v Toskánsku.

Pani Romance pokračuje v čase, keď išla na krásny ostrov Hayman v Queenslande. Je to tropický ústup pre bohatých, takže vidím, prečo je pani R tak spokojná so sebou.

Áno, toto je z vrtuľníka. A nie, nebol som tam. Nechcem o tom hovoriť. Ak si však chcete prečítať oveľa viac o čase pani R, choďte ideálne vpred.

Táto krčma je v malom Riverside Town of Wivenhoe (čo znamená „Dragon Hill“ v starej angličtine). Keď som bol malý, presťahoval som sa do Wivenhoe, takže moja rodina a ja sme sem chodili roky. Nie je nič lepšie, ako si užívať pintu tu na brehu rieky počas dlhého letného večera.

Áno, veľa dobrých spomienok na toto miesto. A ak chcete vidieť a prečítať si viac, tu je naša recenzia.

Ah, Capri! Boli sme iba na tomto krásnom južnom talianskom ostrove na jeden deň, ale spomienky na toto miesto sa s nami skutočne zasekli. A skontrolovať takéto zábery, ako je tento, môžete pochopiť prečo!

Túto súkromnú pláž sme našli úplne náhodou, keď sme skúmali ostrov a snažili sme sa dostať preč od davu dovolenkára. Pláž je pripojená k jednej z najdôležitejších reštaurácií morských plodov na svete (kúpil som homára) a je to absolútne náš horúci nápad pre Capri.

Ak chcete získať oveľa viac informácií a náš úplný zápis, pozrite si náš príspevok na Capri tu.

Chicago je úžasné mesto. V lete. V zime som počul, že to je na hovno … dobre, počasie je aj tak. Boli sme tu na konferencii pred chvíľou (vlastne pani R bola tu na konferencii. Práve som označil!) A zostali sme v hoteli W Lakeshore.

Lakeshore W sa pozerá na jazero Michigan a je najlepším miestom na objavovanie mesta. Tu je náš zápis do hotela, ale ak chcete vedieť, čo ešte sme dostali, tu je výber našich článkov z Chicaga.

Aký spôsob, ako ukončiť tento denník Instagramu! Tento západ slnka z pláže Efátu vo Vanuatu musí byť jedným z našich 5 najlepších západov slnka všetkých čias. Westerné slnko sa skrýva uprostred poličky vyhoreného oblaku na horizonte oceánu … úplne ohromujúce. Ak chcete vidieť, čo ešte musíme povedať o Vanuatu, kliknite sem. V zozname je dokonca drsný sprievodca požičovňou port!

A teraz je to pre vás. aký si mal týždeň? Boli ste niekedy na rodeo alebo polo zápase? Vedeli ste, že tvar skla bieleho vína spôsobil taký rozdiel od vášho vína? Ktorý je vaša veľmi obľúbená fotografia cestovného rekapitulácie z tohto týždňa? Povedzte nám v komentároch nižšie!

Obrázky pána a pani Romance prostredníctvom Instagramu: @Mrandmrsromance, @hairromance, @Christina.Butcher – Účet Insta inta a samozrejme @angrybastard!